مصاحبه کامل با سازندگان The Witcher 3 Wild Hunt پیرامون موارد مختلف در بازی
هر چی بخوای اینجا داریم
مصاحبه کامل با سازندگان The Witcher 3 Wild Hunt پیرامون موارد مختلف در بازی
نویسنده : drgon تاریخ : دو شنبه 7 مرداد 1392

اعضای وبسایت Gamingbolt در E3 2013 به قرفه بازی The Witcher 3 Wild Hunt دعوت شدند.این فرصتی بود تا با Jonas Mattson که طراح محیطی بازی می باشد مصاحبه ای پیرامون سوالات مختلف داشته باشند که به شرح زیر است : ( آقای Leonid Melikhov از وبسایت Gamingbolt می باشند)


Leonid Melikhov : بازی The Witcher 3 Wild Hunt از نظر بصری خیلی خوب نبود.این حرف را از بابت مشاهده تریلر گیم پلی نسخه آلفا بازی می گویم که در برخی صحنه ها فریم ها ثبات نداشتند.
Jonas Mattson: بله آن تصاویر نسخه آلفا بود.این بازی را ما در سال ۲۰۱۴ عرضه خواهیم کرد و تا آن موقع زمان زیادی برای پرداخت به بازی می باشد.در حال حاضر ما بر روی کیفیت بازی تمرکز داریم و مانند هر مراحل ساخت بازی دیگری ما بر روی بهینه شدن آن کار میکنیم و برای این کار موار بسیار خوبی نظیر Umbra را داریم.نمی خواهم وار مباحث فنی شوم اما باعث خواهد شد گیمرها برخی چیزها را به صورت اتوماتیک شاهد نباشند.ما ای قابلیت را برای موتور خود داریم و در آینده نیز بهینه تر خواهد شد.
Leonid Melikhov:آیا Umbra یک سری موارد نوشته شده مختلف است یا یک موتور تخصصی ؟
Jonas Mattson: این مورد مانند یک سری موارد اضافه به موتور اصلی بازی می باشد.ما موتور RedEngine 3.0 را به همراه Umbra استفاده خواهیم کرد.
Leonid Melikhov:پس مانند موتور Unreal Engine نمی باشد که برخی کمپانی ها مجوز و لایسنس آن را دریافت می کنند؟
Jonas Mattson:خیر Umbra یک کمپانی جداگانه می باشد و مجوزها و همه چیز آن متفاوت است.من متخصص برنامه نویسی نیستم اما می توانم بگویم Umbra موتور ما را تقویت خواهد کرد.پس شما در آینده شاهد افت فریم نخواهی بود.
Leonid Melikhov: آیا PC پلتفرم اصلی (lead platform)خواهد بود؟
Jonas Mattson: هدف ما پلتفرم های پر قدرت خواهند بود پس Xbox One, PS4 نیز در کنار PC می باشد.البته ما ریشه هایمان را فراموش نخواهیم کرد! ( اشاره به PC )
Leonid Melikhov: پس نسخه PC به کنسول ها پورت خواهد شد؟
Jonas Mattson: چیزی که شما فعلا شاهد آن هستید بر روی PC می باشد اما ما کیت های نسل بعد را نیز برای ساخت بازی داریم و سعی می کنیم کیفیتی بالا و مساوی برای تمامی پلتفرم ها داشته باشیم.همانطور که می دانید سخت افزار قوی کنسول های نسل بعد به ما کمک خواهد کرد که عقب گرد و کم کاری نکنیم.موقعی که بر The Witcher 2 روی XBOX 360 کار میکردیم مثل ………….
Leonid Melikhov: دردسر ساز؟
Jonas Mattson: نه اینکه بگوییم دردسر ساز اما ما تلاش زیادی کردیم که این بازی بر روی کنسول های نسل حاضر اجرا شود.اینبار می توانیم بر محدودیت های خود غلبه کنیم.
Leonid Melikhov: پس شباهت های معماری PC اینکه PS3 مانند هیچ چیز دیگری نیست و دارای معماری پیچیده پردازشگر می باشد باعث شد که سازنده به دنبال راهی برای این موضوع بگردد ……
Jonas Mattson: دقیقا.من فکر می کنم کنسول های نسل بازی سازی را بسیار راحت تر خواهد کرد.
Leonid Melikhov: آیا شما فکر می کنید بشود نسخه PS4 بازی را با داشتن میزان رم ۸GB GDDR 5 در مقایسه با همین مقدار در XBOX ONE بهتر ساخت؟
Jonas Mattson: همانطور که می دایند من طراح محیط بازی هستم اما پیرامون این موضوع در دفتر صحبت هایی بود.من فکر میکنم تفاوت بسیار زیادی نخواهد بود.اما همانطور که گفتم من اطلاعاتی ندارم و فقط وظیفه من زیبا سازی دنیای این بازی است
Leonid Melikhov: من ازسیستم آب و هوای این بازی شگفت زده شده ام
Jonas Mattson: آن را دوست داشتید؟
Leonid Melikhov: بله و به نظرم بسیار خوب بود
Jonas Mattson: ما میخواهیم تاثیر بزرگی بر جامعه گیمرها بگذاریم.می خواستم مردم به آن واکنش نشان دهند و آن را حس کنند.زیرا گاهی اوقات در بازی ها باران می آید و هیچ اتفاقی نمی افتد
Leonid Melikhov: هیولاهای بازی چطور؟
Jonas Mattson: بعضی از هیولای بازی فقط در شب قابل شکار می باشد.برخی دیگر خیر.اینجاست که مهارت ها و قابلیت هایتان به تصویر کشیده خواهد شد.با چه جور هیولایی طرف خواهم شد؟چه معجونی برای آمادگی در مبارزه باید بنوشم؟کی باید مبارزه کنم؟
Leonid Melikhov: بستگی به مکانی دارد که بازیباز در آن قرار دارد …..
Jonas Mattson: اوه بله.اما هیولاهایی هستند که با گشت زدن سر راهتان پیدا نمی شوند.آن شیطانی که در تریلر دیدید در قلمرو خود بیشتر احساس راحتی میکند.پس شما باید او را از آنجا بیرون بکشید.هیولاهای ما در بازی بسته به موقعیت متفاوت عمل خواهند کرد.
Leonid Melikhov: سیستم روز و شب در بازی چگونه عمل میکند؟۲۴ ساعته است؟
Jonas Mattson: این سیستم ۲۴ ساعته می باشد.
Leonid Melikhov: منظورتان این است که واقعا ۲۴ ساعته خواهد بود.
Jonas Mattson: اون نه …. کمی سریعتر می باشد.زمان ها در Witcher 2 کمی سریع بودند ما هم برای بازی راحت تر تغییراتی در The Witcher 3 اعمال کردیم.
Leonid Melikhov: مکان مورد علاقه شما در این بازی هنگام طراحی کجا بود؟
Jonas Mattson: من بر روی خرابه ها کار کردم و بسیار عالی بودند زیرا پشت آنها دره ها و کوه ها بود.نمی خواهم محیط های بازی را اسپویل کنم ، یک دره است که در از آنها رودخانه ای آمده که بسیار زیباست.این محیط ها باعث خواهد شد گیمر بگوید wow .
Leonid Melikhov: آیا اژدها خواهیم دید؟
Jonas Mattson: (خنده) نمی خواهم هیچ چیزی را اسپویل کنم پس حرفی نخواهم زد!
Leonid Melikhov: می دانیم که بازی در ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد اما می توانید فصل آن را بگویید؟
Jonas Mattson: این بازی در سال ۲۰۱۴ خواهد آمد اما نمی توانم چیزی بگویم.
Leonid Melikhov:کمی بیشتر درباره هیولاهای مختلف بازی بگویید
Jonas Mattson: در این بازی ۸۰ گون جانور وجود دارد و البته موجودات حیات وحش نظیر خرگوش و آهو و … را دارید.
Leonid Melikhov: می توانیم آن را بکشیم؟
Jonas Mattson: بله می توانید
Leonid Melikhov:آیا فایده ای هم دارند یا فقط دنیای بازی را زیبا می کنند؟
Jonas Mattson: مسلما بله.هر یک کارایی خود را دارد.بازیباز می توانید ساعت ها آن ها را شکار کند و به روستائیان بفروشد. شیطانی که در باره آن حرف زدم در قلمرو خود برای همیشه باقی نمی ماند و به دنبال شکار می رود و ممکن است گیر گیمر بی افتد و ممکن بازیباز شکارچی ، خود شکار شود!هیولاهای زیادی نظیر گرگینه ها در بازی هستند.

Leonid Melikhov: خشونت در بازی چطور است؟در بازی قبل یادم است میشد اعضای بدن را قطع کرد.
Jonas Mattson: بعضی صحنه ها هستند که بازی خشونت بار می شود.در حال حاضر قطع اعضا ممکن است و شاید در آینده اضافه شود اما ما به خاطر رده بندی سنی از چیزی نخواهیم کاست.این بازی برای بزرگسالان است کسانی که با خشونت کنار می آیند.
Leonid Melikhov: اگر این کار را بکنید دیگر Witcher نخواهد بود ……
Jonas Mattson: دنیای این بازی فانتزی تاریک می باشد و همین تجربه را ارائه خواهد کرد.ما آن را تغییر نخواهیم داد.این استدیو ماست و ما محتویاتی برای افراد بالغ و بزرگ سال میسازیم.
Leonid Melikhov: پس خشونت بخشی از بازی خواهد ماند؟
Jonas Mattson:شاید.اما فعلا تمرکز ما این نیست.
Leonid Melikhov:آیا نسخه بتا و یا دموئی برای بازی در نظر گرفته شده؟
Jonas Mattson:تا آنجایی که من می دانم خیر.اما ما یک open beta برای RedKit خود که برای ساخت ماد در The Witcher 2 بود داریم که همان بتا در آینده خواهد شد.برای Witcher 3 ما تستر های خود را داریم پس از open beta خبری نیست.من متاسفم و می دانم که مردم دوست دارند آن را هرچه سریعتر تجربه کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها، ،
:: برچسب‌ها: خبر,



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به GAME Music Film Downlod مي باشد.